źródło: kasia i książki |
Upatruję sobie w księgarni "cel". W moim przypadku nie sprawdza się powiedzenie, że nie ocenia się książki po okładce, bo ja na okładkę często zwracam uwagę (cóż począć, jestem trochę jak facet - wzrokowcem haha). W następnej kolejności "cel przykleja mi się do ręki, a potem pomniejsza stan mojego konta o $$$. "Cel" po opuszczeniu księgarni, idzie ze mną do domu, gdzie w pierwszej kolejności jest podziwiany, a potem zajmuje swoje miejsce gdzieś na półce, jako pozycja, po którą sięgnę w momencie, gdy skończę czytanie aktualnej książki.
W między czasie takich "celów" wpada w moje ręce coraz więcej...W momencie kiedy książka, którą czytałam, ląduje do swoich kumpli na półkę, następuje w mojej głowie konflikt, którego nie potrafię ogarnąć. Nie wiem, którą wybrać następną :) Najczęściej jednak lubię sięgać po książkowe cykle.
Poniżej książki, które przewinęły się przez moje ręce i oczy od początku tego roku. Jeżeli również macie w swoich głowach podobne konflikty, a potrzebujecie wsparcia przy wyborze, chętnie podzielę się z Wami swoimi spostrzeżeniami. A nuż znajdziecie sobie pośród nich coś dla siebie?
Przeczytane od stycznia 2017:
- "Utopce" - K. Puzyńska
- "Łaskun" - K. Puzyńska
- "Dom czwarty" - K. Puzyńska
- "Ekspozycja" - R. Mróz
- "Przewieszenie" - R. Mróz
- "Trawers" - R. Mróz
- "Behawiorysta" - R. Mróz
- "Medaliony" - Z. Nałkowska
- "Lodowata pustka" - B. Freemam
- "Już mnie nie oszukasz" - H. Coben
- "Drozdy - dotyk przeznaczenia" - Ch. Wendig
- "Idealna" - M. Stachula
- "Wielbiciel" - Ch. Link
- "Dziennik Edwarda Chomika 1990-1990" - E&E. Ezra
- "Za zamkniętymi drzwiami" - B.A. Paris
- "Ściśle tajne" - A. Kava
- "Pragnienie" - J. Nesbo
- "Między prawami. Polowanie na Wilka" - V. Eikon
- "Odważona. Dziewczyna minus 70 kg" - D. Awolusi
- "Ofiara w środku zimy" - M. Kallentoft
- "Do trzech razy śmierć" - A. Rogoziński
- "Kluczowy świadek" - J. Horst
- "Pochłaniacz" - K. Bonda
- "Zdobywcy oddechu" - P.K. Kłosowicz
- "Żywioły" - A. Kava, E. Spindler, J.T. Ellison
- "Neo-nówka. Schody do nieba" - K. Pyzia, Neo-nówka
- "Lepiej, byś tam umarł" - Sz. Twardoch, M. Khalidov
- "W lesie" - N. Neuhaus
- "Sekretna kolacja" - R. Montes
- "Czarne narcyzy" - K. Puzyńska
- "Deniwelacja" - R. Mróz
- "Chirurg" - Tess Gerritsen
- "Czarna Madonna" - R. Mróz
- "Okularnik" - K. Bonda
- "Kolekcjoner motyli" - D. Hutchison
- "W linii prostej" - D. Boyd
- "Ubezwłasnogłowieni" S. B. MacBride
- "Tajemnicza śmierć Marianny Biel" - M. Matyszczak
- "Polowanie" - U. Poznanski
- "Radykalni. Terror" - P. Piotrowski
- "Obsesja" K. B. Miszczuk
- "Trzy dni i jedno życie" - P. Lemaitre
- "Lustereczko, powiedz przecie" - A. Rogoziński
- "Czasami kłamię" - A. Feeney
- "W maratonie życia" - A. Harłukowicz-Niemczynow
- "Królik w lunaparku" - Michał Biarda
- "Głosy" - Ursula Poznanski
- "Gdybym jej uwierzył" - Klaudia Kloc-Muniak
- "Grzech" Max Czornyj
- "Córka Króla Moczarów" - Karen Dionne
- "Monopoly - gra o wszystko" - A. Partyka - Junge
- "Żebro Adama" - A. Manzini
- "Kelner" - P. Garczyński
- "Uśmiech J." - A. Zamojska
- "Ona" - M. Gomółka
- "Wróżka mimo woli" - Ewa Zdunek
- "Miastogwałt" - Marcin Maj
- "Między prawami. Przedpiekle" - Vera Eikon
- "Marka kobiety w biznesie. Etyka i wizerunek" - R. Wrona
- "40 godzin" - K. Lang
mój insta kasia_i_ksiazki |
Dużo ciekawych tytułów za Tobą. 😊
OdpowiedzUsuń